twitter


Täna algas kolmas veerand ja hommikul olid kõik väga elevil oma vaheajamuljete vahendamisega. Mida siis tehti vaheajal?
EMILIE- Vaheajal käisin ma õues, olin sõpradega, vaatasin televiisorit, olin arvutis, pidasin uut aastat. Head uut aastat!
KÄTLIN- Vaheaeg oli liiga lühike. Olime palju perega koos.
KRISTI- Jõuludel olin kodus koos sugulastega. Käisime teistel sugulastel külas.
GREETE- Talvevaheaeg. Jõulud veetsime vanaema juures. Seal korraldati suur pidu.
KEIT- Käisin trennis. Käisin võistlustel Pärnus. Olin sõbra pool.
MIINA- Väga tore oli kõik. Jõulud olid mustad ja see polnud tore. Uue aasta võtsin vastu koos sõbrannaga!
HENRI- Tegin trenni, olin arvutis.
NELE- LAURA- Vaheaeg oleks võinud pikem olla. Muidu vaheajal olin arvutis, käisin õues.
KARL MARKUS- Vaheaeg oli liiga lühike.
TRIIN NICOLE Pidasime jõule- väga tore oli. Aastavahetusel lasime rakette ja olime kaua üleval.
KERTU- Jõulude ajal olime terve perega vanaema pool. Uel aastal viibisin Tartus oma sõbranna juures. Muidu oli vaheaeg huvitav ja lühike.
ANNABEL- Esimene vaheaja nädal oli kiire ja oli palju külalisi. Teise vaheaja nädala algul olin kodus, magasin. Kolmapäeval läksin Rakverre.
ALICE- Veetsin hästi palju aega sõpradega. Käisin kelgutamas.
MIKO- Arvutis olin, metsas käisin, tööl käisin, masinaid parandasin.
SIGRFILD- Kui lumi maha tuli, käisin kelgutamas õega yeee... Käisin koolis diskol, siis käisin sugulastel külas ja veetsin sõpradega, niisama noortekas, väljas ja üksteise pool aega.

Ja veel kaks arvamust... nimetut...
-Vaheajal olin Tartus AHHAAs. Ei käinud reisil.
-Magasin päev läbi ja olin öö otsa üleval.

0 comments:

Post a Comment