twitter


Suvevaheaeg oli pikk täis palju põnevaid tegemisi. Siin mõned nendest:

See suvi oli hästi hea soe, paljudes erinevates kohtades sai ujumas käidud. Käisin ka laulupeol, mis oli äge.  Suvel oli ka minu sünnipäev. Käisime perega mitmes rabas. Käisin veel paljudel kontsertidel. Sugulastega käisime paljudes ägedates kohtades. Tähistasime ka lõpupidusid - SIGRIFILD.
Käisin Maanteemuuseumis, lennundusmuuseumis ja siis teatris. Käisin ka Tallinnas. Ujusin palju. Käisin laagris, Taevaskojas - KRISTI.
Tegin trenni, käisin võistlustel. Olin laagris, tegin tööd kodus - KEIT.
Suvel käisin hästi palju ujumas. veel käisin Peipsi järve ääres ja Lätis Livus - NELE LAURA.
Juuli alguses käisin laulupeol laulmas. Juunis käisin Rakveres. Augustis käisin Soomes. Käisin Haapsalus puhkamas. Ujusin palju - ANNABEL.
Kui enamus sai palju ujuda, siis CAREL-ERKI arvas, et vihma sadas palju ja sai vähe ujuda.
Ma ei käinud eriti kuskil. Käisin sugulastel külas ja Eesti otsib superstaari Life-tuuril Võrus.  Enamuse ajast olin kodus. Käisime Tartus ka päris palju - TRIIN NICOLE.
Sellel suvel käisin Saaremaal Kuressaares. Mina ja minu pere ööbisime hotellis ja tutvusime vaatamisväärtustega - KERTU.
Minu suvi. Laulupeol käimine. Hästi paljudel krossidel ja rallidel olin kohtunik. Ujusin üle järve - ALICE.
Olin väljas, vaatasin telekat - HEIVO.
Suht tihti olid head ilmad. Sai laadal käidud, Eesti otsib superstaari life-tuuril.Sõpradega tohutult koos oldud, korra Sannuga kinos ja igasuguseid filme vaadatud- MIINA.
KÄTLINi arvates oli suvi lühike. Käisin Hiiumaal ja Viljandis puhkamas.
Kõigi suvemälestused ei ole just väga head: Suvi oli igav. Pool suve sadas vihma ja ülejäänud suve olin ma haige. Käisin ka laulupeol - GREETE.
Tegin trenni, ujusin, reisisin, puhkasin, käisin külas, käisin väljas jne. - SILVER
Käisin Pärnus, Tartus, Tallinnas laulupeol. Ujusin, sõitsin rattaga, olin sõpradega - EMILIE.
Kuna vaheaeg oli pikk, siis MIKO ei mäletagi kõike, mis tehtud sai, aga käisin Otepääl, olin niisama.

 Selle suve märksõnad on LAULUPIDU, UJUMINE, REISIMINE, SÕBRAD, PUHKUS.
Loodan, et kõik on hästi puhanud ja kooliks valmis!

0 comments:

Post a Comment