twitter



*/MIDA MA VÕLGNEN OMA EMALE/***
/_Mu ema õpetas mind *HINDAMA HÄSTI TEHTUD TÖÖD*_ :/
„Kui te tahate üksteist ära tappa, siis tehke seda väljas. Ma just lõpetasin koristamise“.
/_Mu ema õpetas mulle *RELIGIOONI*_ :/
„Sa parem palveta, et see plekk vaiba pealt välja tuleks“.
/_Mu ema õpetas mulle *LOOGIKAT *:_/
„Et millepärast või? Aga just sellepärast, et ma nii ütlesin“.
/_Mu ema õpetas mulle *VEELGI ENAM LOOGIKAT*_ :/
„Kui sa nüüd kukud kiige pealt maha ja murrad oma kaela, siis sa koos minuga poodi ei tule“.
/_Mu ema õpetas mulle *ETTENÄGELIKKUST*_ :/
„Kui sa õnnetusse satud, siis vaata, et sul alati puhas aluspesu seljas oleks!“.
/_Mu ema õpetas mulle *IROONIAT :*_/
„Nuta aga edasi, küll sa siis näed, mis ma sinuga teen – sa veel karjud mul käes“.
/_Mu ema õpetas mulle *IMETEGUSID*_:/
„Pane suu kinni ja söö oma toit ära“.
/_Mu ema õpetas mulle *KONDIVÄÄNAMIST* :_/
„No vaata seda porilaiku oma kukla peal!“
/_Mu ema õpetas mulle *ILMAVAATLUST :*_/
„Su tuba näeb välja, nagu oleks sealt tornaado üle käinud“.
/_Mu ema õpetas mulle *VASTUPIDAVUST*_* *:/
„Sa istud siin laua taga niikaua, kuni kapsas on söödud“.
/_Mu ema õpetas mulle *KAHEPALGELISUST :*_/
„Ma olen seda sulle juba *miljon korda* rääkinud, et ära kunagi liialda!“.
/_Mu ema õpetas mulle *OOTUSÄREVUST*_* *:/
„Oota ainult, millal me koju jõuame, ja siis ma alles näitan sulle….“.
/_Mu ema õpetas mulle *MEDITSIINI :*_/
„Kui sa ei lõpeta silmadega kõõritamist, siis nad jäävadki pöörlema nagu karusell “.
/_Mu ema õpetas mulle *HUUMORIT*_* :*/
„Kui see muruniiduk lõikab nüüd sul varbad otsast, siis ära tule mulle kaebama“.
/_Mu ema õpetas mulle *GENEETIKAT* :_/
„Sa oled täpselt nagu su isa“.
/_Mu ema ema õpetas mulle *TARKUST*_* *:/
„Kui sa saad sama vanaks, kui mina olen, alles siis sa saad sellest aru“.
/_Mu ema õpetas mulle *SELGELTNÄGEMIST* :_/
„Pane see kampsun selga. Kas sa arvad, et ma ei tea, millal sul külm on“.
/_Mu ema õpetas mind *RASKUSTEGA TOIME TULEMA*_ :/
„Mida sa ometi mõtlesid? Vasta mulle, kui ma sinuga räägin! *….* Ära räägi mulle vastu!“
/_Mu ema õpetas mulle *KANNATUST *:_/
„Muidugi võid sa seda teha. Kohe siis, kui oled 18 täis ja lähed omaette elama“.
/_Mu ema õpetas mulle *DIPLOMAATIAT *:_/
„Ma ei taha teada, kumb teist alustas, te ju mõlemad kaklesite“.
/_Mu ema õpetas mulle *JAGAMIST *:_/
„Mängige selle asjaga ilusasti või ma võtan selle teie mõlema käest korraga ära“.
/_Mu ema õpetas mulle *VIISAKAID* *KOMBEID*_ :/
„Kasuta kahvlit! Kui ma näen, et sa jälle sööd kätega, siis ma topin need sulle kurku kinni!“.
/_Mu ema õpetas mulle *KADEDUST :*_/
„Maailmas on miljoneid lapsi, kellel on vähem vedanud kui teil, sest neil ei ole nii häid vanemaid kui teil on“.
/_Mu ema õpetas mulle *SAAMIST *_/*_:_*
„Sa alles saad, kui me koju jõuame“.
/_Mu ema õpetas mulle *TULEVIKU PEALE MÕTLEMIST*_ :/
„Kui sa seda kontrolltööd ära ei tee, siis sa ei saa mitte iialgi tööle!“.
/_Mu ema õpetas mulle *TÄISKASVANUKS SAAMIST* :_/
„Kui sa ei söö juurvilju, siis sa ei kasva kunagi suureks“.
/_Mu ema õpetas mulle *ÕIGLUST :*_/
„Kunagi on sul omal lapsed ja ma loodan, et nad tulevad täpselt sinu moodi“.

*/_Aga üle kõige õpetas mu ema mulle_/**/_ ARMASTUST :_/***
*„Sa tead ju, et mida iganes sa ka ei teeks või mis iganes ka ei juhtuks, ma olen alati koos sinuga ja toetan sind, sest ma armastan sind“.*

0 comments:

Post a Comment